თავისუფალი გაკვეთილები

გახდი აქტიური მკითხველი

მარინა თათოშვილი
7,8
წიგნიერება
Free lesson title სსიპ - ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის სოფელ მერენიის საჯარო სკოლა

სსიპ  - ახალქალაქის  მუნიციპალიტეტის სოფელ მერენიის საჯარო სკოლაში ტარდება თავისუფალი გაკვეთილები წიგნიერების მიმართულებით, კატეგორია  - "მკითხველთა კლუბი". პროექტში მონაწილეობას ღებულობენ მეშვიდე და მერვე კლასების მოსწავლეები. აღნიშნული პროექტის მიზანია მოსწავლეებში სახელმწიფო ენაზე გამართული და ორიენტირებული კითხვის, კვლევის, დაკვირვების, შეფასების, ანალიზის, დასკვნის გამოტანისა და კომუნიკაციის უნარის განვითარება, აგრეთვე ინფორმაციულ- საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით სასწავლო რესურსის შექმნა, რაც მათ დაეხმარება წიგნიერების დონის ამაღლებაში.

4

გახდი აქტიური მკითხველი

კომენტარი (0)

თქვენი ჯამური შეფასება თავისუფალ გაკვეთილზე

0 ქულა 5 ქულიდან
0% 0% 0% 0% 0%
1 ქულა 2 ქულა 3 ქულა 4 ქულა 5 ქულა

კომენტარები

დაგვიწერეთ თქვენი მოსაზრება


9

მკითხველთა კლუბი

 

მე-20 გაკვეთილი.  მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს ჩუმი კითხვის აქტივობით. მოსწავლეები კითხულობენ  ნაწარმოების მონაკვეთს ჩუმად.უცნობ სიტყვებს ,რომელთა მნიშვნელობაც არ იციან იწერენ ფურცლებზე.მასწავლებელი გზადაგზა განმარტავს უცხო სიტყვებს. შემდეგი აქტივობაა წაკითხული ტექსტის ეპიზოდებად დაყოფა. მასწავლებელი  სთხოვს მოსწავლეებს ტექსტი დაყონ ეპიზოდებად და წაიკითხონ თანმიმდევრულად.ჯერ რა მოხდა,შემდეგ რა მოხდა და ბოლოს რა მოხდა.თითოეული მოსწავლე კითხულობს ხმამაღლა.მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს ყურადღება გაამახვილონ ინტონაციაზე და ემოციურ ფონზე,ასევე ყურადღება მიაქციონ სასვენ ნიშნებს.მოსწავლეები კმაყოფილები არიან იმით,რომ გაიგეს შინაარსი წაკითხული ტექსტიდან და შეძლეს ამბის თანმიმდევრულად გადმოცემა.მოტივაცია მაღალია.

9

მკითხველთა კლუბი

 

მე-19 გაკვეთილი. თავისუფალი გაკვეთილი იწყება  ჯგუფური მუშაობით.მასწავლებელი მოსწავლეებს ყოფს სამ ჯგუფად.მოსწავლეებს ევალებათ ტექსტიდან ამოიწერონ ციტატები,რომლებიც განსაზღვრავს პერსონაჟების ხასიათსა თუ გარეგნობას.                                                                                                                                     მოსწავლეები მუშაობენ     ჯგუფებში.ასახელებენ პერსონაჟების:ბებიას,ილიკოს,ილარიონს და ზურიკელას გარეგნობის და ხასიათის გამომხატველ სიტყვებს.შემდეგ მასწავლებელი დაფაზე აკრავს წინაწარ გამზადებულ  გრაფიკული მაორგანიზებლის ნიმუშს - ვენის დიაგრამას, რომელიც დაეხმარება მოსწავლეებს პერსონაჟების შეპირისპირებით დახასიათებასა და ანალიზისთვის.    უხსნის მოსწავლეებს მისი შევსების წესებს და მათთან ერთად იწყებს დიაგრამის შევსებას.ბოლოს თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს თავიანთ ნამუშევარს,აკეთებენ პრეზენტაციას.ღებულობენ მასწავლებლისგან შეფასებებს.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-18 გაკვეთილი. თავისუფალი გაკვეთილი იწყება  ჯგუფური მუშაობით.მასწავლებელი მოსწავლეებს ყოფს სამ ჯგუფად.მოსწავლეებს ევალებათ ტექსტიდან ამოიწერონ ციტატები,რომლებიც განსაზღვრავს პერსონაჟების ხასიათსა თუ გარეგნობას.წასაკითხი თავის სათაურია ,,განძი“.                                                                                                                                            მოსწავლეები მუშაობენ     ჯგუფებში.ასახელებენპერსონაჟების:ბებიას,ილიკოს,ილარიონს და ზურიკელას გარეგნობის და ხასიათის გამომხატველ სიტყვებს.შემდეგ მასწავლებელი დაფაზე აკრავს წინაწარ გამზადებულ  გრაფიკული მაორგანიზებლის ნიმუშს - ვენის დიაგრამას, რომელიც დაეხმარება მოსწავლეებს პერსონაჟების შეპირისპირებით დახასიათებასა და ანალიზისთვის.    უხსნის მოსწავლეებს მისი შევსების წესებს და მათთან ერთად იწყებს დიაგრამის შევსებას.ბოლოს თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს თავიანთ ნამუშევარს,აკეთებენ პრეზენტაციას.ღებულობენ მასწავლებლისგან შეფასებებს.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-17 გაკვეთილი. მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს მხატვრული ფილმის ნაწყვეტის ჩვენებით,სთხოვს მოსწავლეებს ყურადღებაა გაამახვილონ იმ მომენტზე,როდესაც მეგობრებს ,,ფაქიზოს,,გაყიდვა მოუხდებათ. შემდეგ კი იგივე მონაკვეთის წიგნიდან წაკითხვას სთხოვს მოსწავლეებს,რომელიც ნახეს. წაკითხვის შემდეგ მასწავლებელი კვლავ სთხოვს მოსწავლეებს დაასახელონ მსგავსება-განსხვავება ფილმის მონაკვეთსა და წაკითხულს შორის.იმართება დისკუსია.მოსწავლეები გამოთქვამენ თავიანთ აზრებს და ვარაუდებს,თუ როგორ დამთავრდება ფაქიზოს გაყიდვის საქმე,რას გააკეთებს შემდეგ ზურიკელა და როგორ მოიქცევიან ბებია,ილიკო და იარიონი.ყველა მოსწავლე დაინტერესებული და ჩართულია სამუშაო  პროცესში.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-16 გაკვეთილი.  მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს ჩუმი კითხვის აქტივობით. მოსწავლეები ნაწარმოების მონაკვეთს-,,გამარჯობა ცირა“- ს წაკითხვას განაგრძობენ,კითხულობენ ჩუმად.უცნობ სიტყვებს ,რომელთა მნიშვნელობაც არ იციან იწერენ ფურცლებზე.შემდეგი აქტივობაა ხმამაღალი კითხვა.მასწავლებელი გზადაგზა განმარტავს უცხო სიტყვებს. შემდეგი აქტივობაა კითხვა-პასუხი. მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს კითხვებს,კითხვების საშუალებით ცდილობს გაერკვეს თუ რამდენად გაიგეს მოსწავლეებმა წაკითხულის შინაარსი.თუ რაიმე გაუგებარია იგი ხელახლა ახდენს ახსნა-განმართებებს.მოსწავლეები კმაყოფილები არიან იმით,რომ გაიგეს შინაარსი წაკითხული ტექსტიდან.მოტივაცია მაღალია.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-15გაკვეთილი.  მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს ჩუმი კითხვის აქტივობით. მოსწავლეები ნაწარმოების მონაკვეთს-,,გამარჯობა ცირა“- კითხულობენ ჩუმად.უცნობ სიტყვებს ,რომელთა მნიშვნელობაც არ იციან იწერენ ფურცლებზე.შემდეგი აქტივობაა ხმამაღალი კითხვა.თითოეული მოსწავლე კითხულობს ხმამაღლა.მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს ყურადღება გაამახვილონ ინტონაციაზე და ემოციურ ფონზე,ასევე ყურადღება მიაქციონ სასვენ ნიშნებს.მასწავლებელი გზადაგზა განმარტავს უცხო სიტყვებს. შემდეგი აქტივობაა კითხვა-პასუხი. მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს კითხვებს,კითხვების საშუალებით ცდილობს გაერკვეს თუ რამდენად გაიგეს მოსწავლეებმა წაკითხულის შინაარსი.თუ რაიმე გაუგებარია იგი ხელახლა ახდენს ახსნა-განმართებებს.მოსწავლეები კმაყოფილები არიან იმით,რომ გაიგეს შინაარსი წაკითხული ტექსტიდან.მოტივაცია მაღალია.

9

მკითხველთა კლუბი

 

მე-14 გაკვეთილი.  მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს მხატვრული ფილმის ნაწყვეტის ჩვენებით.შემდეგ კი იგივე მონაკვეთის წიგნიდან წაკითხვას სთხოვს მოსწავლეებს,რომელიც ნახეს.წასაკითხი მონაკვეთის სათაურია ,,გამარჯობა ილარიონ“. წაკითხვის შემდე-გ მასწავლებელი კვლავ სთხოვს მოსწავლეებს დაასახელონ მსგავსება-განსხვავება ფილმის მონაკვეთსა და წაკითხულს შორის.იმართება დისკუსია.მოსწავლეები გამოთქვამენ თავიანთ აზრებს და ვარაუდებს.ყველა მოსწავლე დაინტერესებული და ჩართულია სამუშაო  პროცესში.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-13 გაკვეთილი.  გაკვეთილი იწყება ჩუმი კითხვის აქტივობით..მოსწავლეები ეცნობიან თავის -,,მეორე ცალთვალა’’-ს შინაარსს.შინაარსის გაცნობის შემდეგ ხდება ამბის გადმოცემა თანმიმდევრულად. ჯერ...შემდეგ... ჯერ ზურიკელა და ილარიონი ქალაქში მიდიან, შემდეგ კინოში მიდიან,შემდეგ წიგნს კითხულობენ...ამბის გადმოცემის შემდეგ მოსწავლეები გამოხატავენ თავიანთ ემოციებს და შთაბეჭდილებებს, ერთვებიან  დისკუსიაში.

 

9

მკითხველთა კლუბი

მე-12  გაკვეთილი.  მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს ჩუმი კითხვის აქტივობით. მოსწავლეები ნაწარმოების მონაკვეთს კითხულობენ ჩუმად.უცნობ სიტყვებს ,რომელთა მნიშვნელობაც არ იციან იწერენ ფურცლებზე.შემდეგი აქტივობაა ხმამაღალი კითხვა.თითოეული მოსწავლე კითხულობს ხმამაღლა.მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს ყურადღება გაამახვილონ ინტონაციაზე და ემოციურ ფონზე,ასევე ყურადღება მიაქციონ სასვენ ნიშნებს.მასწავლებელი გზადაგზა განმარტავს უცხო სიტყვებს. შემდეგი აქტივობაა კითხვა-პასუხი.მასწავლებელი ეკითხება მოსწავლეებს შემდეგ კითხვებს: ვისი დაბადების დღეა? ვინ ესტუმრა ზურიკელას? ვისი წერილი ჩამოუტანა ილარიონმა ზურიკელას? რა ეწერა წერილში?კითხვების საშუალებით ცდილობს გაერკვეს თუ რამდენად გაიგეს მოსწავლეებმა წაკითხულის შინაარსი.კიდევ ერთხელ აკითხებს მოსწავლეებს ბებიას წერილს.თუ რაიმე გაუგებარია იგი ხელახლა ახდენს ახსნა-განმართებებს.მოსწავლეები კმაყოფილები არიან იმით,რომ გაიგეს შინაარსი წაკითხული ტექსტიდან.მოტივაცია მაღალია.

 

9

მკითხველთა კლუბი

 

მე-11 გაკვეთილი. თავისუფალი გაკვეთილი იწყება  ჯგუფური მუშაობით.მასწავლებელი მოსწავლეებს ყოფს სამ ჯგუფად.მოსწავლეებს ევალებათ ტექსტიდან ამოიწერონ ციტატები,რომლებიც განსაზღვრავს პერსონაჟებისხასიათსა თუ გარეგნობას.წასაკითხი თავის სათაურია ,,ამას ვის ვხედავ“.                                                                                                                                            მოსწავლეები მუშაობენ     ჯგუფებში.ასახელებენპერსონაჟების:ბებიას,ილიკოს,ილარიონს და ზურიკელას გარეგნობის და ხასიათის გამომხატველ სიტყვებს.შემდეგ მასწავლებელი დაფაზე აკრავს წინაწარ გამზადებულ  გრაფიკული მაორგანიზებლის ნიმუშს - ვენის დიაგრამას, რომელიც დაეხმარება მოსწავლეებს პერსონაჟების შეპირისპირებით დახასიათებასა და ანალიზისთვის.    უხსნის მოსწავლეებს მისი შევსების წესებს და მათთან ერთად იწყებს დიაგრამის შევსებას.ბოლოს თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს თავიანთ ნამუშევარს,აკეთებენ პრეზენტაციას.ღებულობენ მასწავლებლისგან შეფასებებს.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-10 გაკვეთილი. მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს ჩუმი კითხვის აქტივობით. მოსწავლეები ნაწარმოების მონაკვეთს კითხულობენ ჩუმად.უცნობ სიტყვებს ,რომელთა მნიშვნელობაც არ იციან იწერენ ფურცლებზე.შემდეგი აქტივობაა ხმამაღალი კითხვა.თითოეული მოსწავლე კითხულობს ხმამაღლა.მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს ყურადღება გაამახვილონ ინტონაციაზე და ემოციურ ფონზე,ასევე ყურადღება მიაქციონ სასვენ ნიშნებს.მასწავლებელი გზადაგზა განმარტავს უცხო სიტყვებს. შემდეგი აქტივობაა კითხვა-პასუხი. მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს კითხვებს,კითხვების საშუალებით ცდილობს გაერკვეს თუ რამდენად გაიგეს მოსწავლეებმა წაკითხულის შინაარსი.თუ რაიმე გაუგებარია იგი ხელახლა ახდენს ახსნა-განმართებებს.მოსწავლეები კმაყოფილები არიან იმით,რომ გაიგეს შინაარსი წაკითხული ტექსტიდან.მოტივაცია მაღალია.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-9  გაკვეთილი. მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს ხმამაღალი კითხვის აქტივობით.თითოეულ მოსწავლეს აკითხებს ტექსტის მონაკვეთს ხმამაღლა.წასაკითხი თავის სათაურია ,,მატარებელი“.მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს ყურადღება გაამახვილონ ინტონაციაზე და ემოციურ ფონზე,ასევე ყურადღება მიაქციონ სასვენ ნიშნებს.მასწავლებელი გზადაგზა განმარტავს უცხო სიტყვებს,რომელიც ფურცლებში აქვთ გადმოწერილი  მოსწავლეებს. შემდეგი აქტივობაა კითხვა-პასუხი. მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს კითხვებს,კითხვების საშუალებით ცდილობს გაერკვეს თუ რამდენად გაიგეს მოსწავლეებმა წაკითხულის შინაარსი.კითხვები ასევე გამოკრულია დაფაზე.თუ რაიმე გაუგებარია იგი ხელახლა ახდენს ახსნა-განმართებებს.მოსწავლეები კმაყოფილები არიან იმით,რომ გაიგეს შინაარსი წაკითხული ტექსტიდან.მოტივაცია მაღალია.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-8 გაკვეთილი.  მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს მხატვრული ფილმის ნაწყვეტის ჩვენებით,სთხოვს მოსწავლეებს ყურადღებაა გაამახვილონ იმ მომენტზე,როდესაც ზურიკელას გადასცემენ ,,სიმწიფის ატესტატს’’ ,შემდეგ კი იგივე მონაკვეთის წიგნიდან წაკითხვას სთხოვს მოსწავლეებს,რომელიც ნახეს. წაკითხვის შემდეგ მასწავლებელი კვლავ სთხოვს მოსწავლეებს დაასახელონ მსგავსება-განსხვავება ფილმის მონაკვეთსა და წაკითხულს შორის.იმართება დისკუსია.მოსწავლეები გამოთქვამენ თავიანთ აზრებს და ვარაუდებს,თუ რა მოჰყვება ატესტატის აღებას,რას გააკეთებს შემდეგ ზურიკელა და როგორ მოიქცევიან ბებია,ილიკო და იარიონი.ყველა მოსწავლე დაინტერესებული და ჩართულია სამუშაო  პროცესში.

 

9

მკითხველთა კლუბი

მე-7 გაკვეთილი.მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს ჩუმი კითხვის აქტივობით. მოსწავლეები ნაწარმოების მონაკვეთს კითხულობენ ჩუმად.უცნობ სიტყვებს ,რომელთა მნიშვნელობაც არ იციან იწერენ ფურცლებზე.შემდეგი აქტივობაა ხმამაღალი კითხვა.თითოეული მოსწავლე კითხულობს ხმამაღლა.ხმამაღლა.მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს ყურადღება გაამახვილონ ინტონაციაზე და ემოციურ ფონზე,ასევე ყურადღება მიაქციონ სასვენ ნიშნებს.მასწავლებელი გზადაგზა განმარტავს უცხო სიტყვებს. შემდეგი აქტივობაა კითხვა-პასუხი. მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს კითხვებს,კითხვების საშუალებით ცდილობს გაერკვეს თუ რამდენად გაიგეს მოსწავლეებმა წაკითხულის შინაარსი.თუ რაიმე გაუგებარია იგი ხელახლა ახდენს ახსნა-განმართებებს.მოსწავლეები კმაყოფილები არიან იმით,რომ გაიგეს შინაარსი წაკითხული ტექსტიდან.მოტივაცია მაღალია.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-6 გაკვეთილი. მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს ხმამაღალი კითხვის აქტივობით.თითოეულ მოსწავლეს აკითხებს ხმამაღლა.მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს ყურადღება გაამახვილონ ინტონაციაზე და ემოციურ ფონზე,ასევე ყურადღება მიაქციონ სასვენ ნიშნებს.მასწავლებელი მოსწავლეებს აკითხებს იმ ლექსების ნაწყვეტებს,რომელსაც ზურიკელა და მერი კითხულობდნენხოლმე.მასწავლებელი გზადაგზა განმარტავს უცხო სიტყვებს. შემდეგი აქტივობაა კითხვა-პასუხი. მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს კითხვებს,კითხვების საშუალებით ცდილობს გაერკვეს თუ რამდენად გაიგეს მოსწავლეებმა წაკითხულის შინაარსი.თუ რაიმე გაუგებარია იგი ხელახლა ახდენს ახსნა-განმართებებს.მოსწავლეები კმაყოფილები არიან იმით,რომ გაიგეს შინაარსი წაკითხული ტექსტიდან.მოტივაცია მაღალია.

9

მკითხველთა კლუბი

მე-5 გაკვეთილი. მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს მხატვრული ფილმის ნაწყვეტის ჩვენებით,მოსწავლეებს სთხოვს ყურადღება მიაქციონ გაკვეთილის მსვლელობას,რას აკეთებს მასწავლებელი,რას აკეთებენ მოსწავლები.რატომ ჰქვია ამ მონაკვთს ,,პირველი სიყვარული’’,როგორ წერს წერილს ზურიკელა მერისთვის,ვინ ეხმარება და ა.შ შემდეგ კი იგივე მონაკვეთის წიგნიდან წაკითხვას სთხოვს მოსწავლეებს,რომელიც ნახეს. წაკითხვის შემდეგ მასწავლებელი კვლავ სთხოვს მოსწავლეებს დაასახელონ მსგავსება-განსხვავება ფილმის მონაკვეთსა და წაკითხულს შორის.იმართება დისკუსია.მოსწავლეები გამოთქვამენ თავიანთ აზრებს და ვარაუდებს.ყველა მოსწავლე დაინტერესებული და ჩართულია სამუშაო  პროცესში.

9

მკითხველთა კლუბი

       მე-4 გაკვეთილი. თავისუფალი გაკვეთილი იწყება მხატვრული ფილმის ,,მე,ბებია,ილიკო და ილარიონის“ ნაწყვეტის ჩვენებით. წინა გაკვეთილზე ნანახი ნაწყვეტი გრძელება. შემდეგ იგივე მონაკვეთს კითხულობენ  მოსწავლეები,რომელიც ნახეს. ასახელებენ  მსგავსება-განსხვავებას ფილმის მონაკვეთსა და წაკითხულ ტექსტს შორის.მოსწავლეები თავისუფლად გამოთქვამენ თავიანთ აზრებს,მსჯელობენ,კვლავ ხდება ვარაუდების გამოთქმა.იმართება დისკუსია.ყველა მოსწავლე დაინტერესებული და ჩართულია სამუშაო პროცესში.

       თითოეულ მოსწავლე ხმამაღლა,გამოთქმით  კითხულობს   ტექსტის იმ მონაკვეთს,რომელიც ყველაზე მეტად მოეწონათ ინტონაციურად.ისინი კმაყოფილებით  და სიხარულით ასრულებენ დავალებას.

9

მკითხველთა კლუბი

      მე-3 გაკვეთილი. გრძელდება თავისუფალი გაკვეთილი.ბოლო აქტივობა,რომელზეც გაჩერდნენ  იყო ნაწარმოების მონაკვეთის ჩუმი კითხვა.კიდევ ერთხელ სთხოვს პედაგოგი  მოსწავლეებს წაიკითხონ ჩუმად.შემდეგი აქტივობაა ხმამაღალი კითხვა.თითოეული მოსწავლე  კითხულობს  ხმამაღლა.მოთხოვნაა რომ   ყურადღება გაამახვილონ ინტონაციაზე და ემოციურ ფონზე,ყურადღება მიაქციონ სასვენ ნიშნებს.პედაგოგი  უკითხავს ტექსტს და სთხოვხს მოსწავლეებს მის მსგავსად წაიკითხონ.  გზადაგზა  ხდება  უცხო სიტყვების განმარტებები.

       შემდეგ მასწავლებელი უსვამს  კითხვებს მოსწავლეებს . კითხვა-პასუხის საშუალებით უნდა რომ გაიგოს რამდენად გაიგეს  წაკითხული ტექსტის შინაარსი და თუ რაიმე გაუგებარია  ახსნა-განმარტებას ხელახლა აკეთებს.მოსწავლეები ძალიან კმაყოფილები არიან რომ გაიგეს შინაარსი,ასახელებენ  ნაწარმოების პერსონაჟებს.ღებულობენ  დადებით შეფასებას.მოტივაცია მაღალია. 

9

მკითხველთა კლუბი

     მე-2 გაკვეთილი.   მასწავლებელი მოსწავლეებს აჩვენებს ნაწყვეტს ქართული მხატვრული ფილმიდან ,,მე,ბებია,ილიკო და ილარიონი“. სთხოვს  გამოთქვან ვარაუდები ფილმის შინაარსის შესახებ.  მიზანია მოსწავლეების ინტერესის აღძვრა.მიზანი მიღწეულია.მოსწავლები ინტერესდებიან და ცდილობენ უფრო მეტი გაიგონ ნაწარმოების შესახებ.მათი ვარაუდები ძალიან საინტერესო და ორიგინალურია.მოსწავლეებს მოსწონთ ეს პროცესი,მოტივაცია და ინტერესი მაღალია.

      შემდეგი მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს წასაკითხ მასალას და სთხოვს წაიკითხონ ჩუმად.აქტივობა: ჩუმი კითხვა.

 

9

მკითხველთა კლუბი

   1-ლი გაკვეთილი: პედაგოგი ახდენს კურსის ზოგად მიმოხილვას. უხსნის მოსწავლეებს თავისუფალი გაკვეთილების ძირითად მიზნებს და ამოცანებს. ესაუბრება  იმაზე თუ რა მნიშვნელობა აქვს კითხვას და მით უფრო მხატვრული ნაწარმოების კითხვას. ასევე ესაუბრება  ხმამაღალი კითხვის მნიშვნელობაზე, რომელიც დაეხმარება და ხელს შეუწყობს მათ ისწავლონ ბგერების და სიტყვების სწორად გამოთქმა და გაუადვილებთ საუბარს. მოსწავლეებს დაევალათ  მოიძიონ  ინფორმაცია ინტერნეტში  ნოდარ დუმბაძის   შესახებ,რათა გაცნობოდნენ მისი ნაწარმოებების გავრცელების მაშტაბებს.შემდეგ ასახელებენ  ნოდარ დუმბაძის ნაწარმოებებს,ყურადღებას  ამახვილებენ   ნაწარმობ ,,მე,ბებია,ილიკო და ილარიონზე“. მოსწავლეებმა უნდა მოძებნონ ინტერნეტში აუდიო-ვიდეო მასალა ამ ნაწარმოების ირგვლივ. მოსწავლეები აქტიურად ჩაებნენ საგაკვეთილო პროცესში  და დავალებებს ადვილად გაართვეს თავი,წაიკითხეს  დუმბაძის ბიოგრაფია,დაასახელეს მისი სხვადასხვა ნაწარმოები,მათთვის ცნობილი გახდა  რომ დუმბაძის ნაწარმოებები ნათარგმნია სხვადასხვა ენაზე და განუმეორებელი იუმორის გამო ძალიან პოპულარულია. მოძიებულ აუდიო-ვიდეო მასალაზე დაყრდნობით გამოქვამენ ვარაუდებს რომ ,,მე,ბებია,ილიკო და ილარიონიც“ სახალისო და იუმორისტული შინაარსის ნაწარმოები იქნება. პედაგოდი აქებს მათ.მოტივაცია იზრდება.