მე-20 გაკვეთილი. მასწავლებელი თავისუფალ გაკვეთილს იწყებს ჩუმი კითხვის აქტივობით. მოსწავლეები კითხულობენ ნაწარმოების მონაკვეთს ჩუმად.უცნობ სიტყვებს ,რომელთა მნიშვნელობაც არ იციან იწერენ ფურცლებზე.მასწავლებელი გზადაგზა განმარტავს უცხო სიტყვებს. შემდეგი აქტივობაა წაკითხული ტექსტის ეპიზოდებად დაყოფა. მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს ტექსტი დაყონ ეპიზოდებად და წაიკითხონ თანმიმდევრულად.ჯერ რა მოხდა,შემდეგ რა მოხდა და ბოლოს რა მოხდა.თითოეული მოსწავლე კითხულობს ხმამაღლა.მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს ყურადღება გაამახვილონ ინტონაციაზე და ემოციურ ფონზე,ასევე ყურადღება მიაქციონ სასვენ ნიშნებს.მოსწავლეები კმაყოფილები არიან იმით,რომ გაიგეს შინაარსი წაკითხული ტექსტიდან და შეძლეს ამბის თანმიმდევრულად გადმოცემა.მოტივაცია მაღალია.