გაკვეთილი 20
07.11.2017
თემა: სპეკტაკლის პრემიერა
მიზანი: თეატრალური მონაცემების გამოვლენა, შემოქმედებითი უნარების, მუსიკალური და ქორეოგრაფიული შესაძლებლობების ჩვენება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ სპეკტაკლის მაღალ დონეზე წარმოდგენას.
თეატრის ფესვები უძველესი დროიდან მოდის. მან სათავე თავდაპირველად მოხეტიალე ციგნებიდან და აკრობატებიდან აიღო, შემდეგ კი განვითარება ძველ რომში ჰპოვა. ამის დამადასტურებელია რომაელთა ცნობილი ფრაზა ,,პური და სანახაობა". თოჯინების თეატრი – ეს არის ადგილი, სადაც ბავშვები ყალიბდებიან გემოვნებიან მაყურებლებად . დიდი თეატრი კი ის თეატრია, სადაც პატარა თოჯინებით უდიდესი საქმე კეთდება.
მუშაობის პროცესში მოსწავლეები დაეუფლებიან თეატრალურ ხელოვნებას. განუვითარდებათ პრაქტიკული და შემოქმედებითი მუშაობის უნარ-ჩვევები. განუმტკიცდებათ სხვადასხვა საგანში მიღებული ცოდნის ინტეგრირების უნარი.დაეუფლებიან გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევებს.
მოსწავლეები შეძლებენ თეატრალური ხელოვნების ისტორიის შესწავლას. პრაქტიკული უნაჩვევების განვითარებას, საქმისადმი შემოქმედებითად მიდგომას, გუნდურ მუშაობას და პრეზენტაციის უნარს. ასევე შეძლებენ თეატრალური წარმოდგენის ჩვენებას სკოლის მოსწავლეებისთვის.
გაკვეთილი 20
07.11.2017
თემა: სპეკტაკლის პრემიერა
მიზანი: თეატრალური მონაცემების გამოვლენა, შემოქმედებითი უნარების, მუსიკალური და ქორეოგრაფიული შესაძლებლობების ჩვენება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ სპეკტაკლის მაღალ დონეზე წარმოდგენას.
გაკვეთილი 19
02.11.2017
თემა: გენერალური რეპეტიცია
მიზანი: სპეკტაკლის საბოლოო დახვეწა, მთლიანობაში მოყვანა და ხარვეზების აღმოფხვრა.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ ხარვეზების აღმოფხვრას, დახვეწილი და გამთლიანებული სპეკტაკლის ჩვენებას.
გაკვეთილი 18
31.10.2017
თემა: რეპეტიციები სცენაზე
მიზანი: სპეკტაკლის დახვეწა და მთლიანობაში მოყვანა
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ სპეკტაკლის მთლიანობაში მოყვანას მუსიკალური ნომრების თანმხლებით.
გაკვეთილი 17
26.10.2017
თემა: თოჯინების მართვა საცეკვაო ელემენტების თანხლებით.
მიზანი: მუსიკის თანხმლებით თოჯინების მართვა საცეკვაო ელემენტების გამოყენებით.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ სცენაზე თოჯინებით დადგან ზღაპარში გამოყენებული საცეკვაო ნომრები.
გაკვეთილი 16
თემა: რეპეტიციები სცენაზე
მიზანი: თეატრალური მანერების ჩამოყალიბება და მუსიკასთან ერთად მოძრაობის დახვეწა.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ თეატრალური მანერების დაუფლებას და მუსიკასთან ერთად თოჯინების მოძრაობაში მოყვანას.
გაკვეთილი 15
19.10.2017
თემა: რეპეტიციები სცენაზე
მიზანი: სცენაზე თოჯინების მართვის ტექნიკის ჩამოყალიბება და ტექსტის გამართულად წარმოთქმა
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ სცენაზე თოჯინების მართვის ტექნიკის დასწავლას ტექსტთნ ერთად.
გაკვეთილი 14
17.10.2017
თემა: სცენის მოწყობა
მიზანი: სცენის გაფორმება, თეჯირის გაკეთება და დეკორაციების მოწყობა.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ სცენის მოწყობას, თეჯირის მოსზადებას და დეკორაციულად გაფორმებას.
გაკვეთილი 13
12.10.2017
თემა: თოჯინების მართვა
მიზანი: თოჯინებით მოძრაობის ტექნიკით დაუფლება და ტექსტთან ერთად მუშაობა.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ თოჯინების მართვას და ტექსტის გახმოვანებას.
გაკვეთილი 12
10.10.2017
თემა: თოჯინების აპარატის სწორად მართვის შესწავლა
მიზანი: თოჯინების მოძრაობის ტექნიკის შესწავლა.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ დაეუფლონ თოჯინების აპარატის სწორად მართვას.
გაკვეთილი 12
10.10.2017
თემა: თოჯინების აპარატის სწორად მართვის შესწავლა
მიზანი: თოჯინების მოძრაობის ტექნიკის შესწავლა.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ დაეუფლონ თოჯინების აპარატის სწორად მართვას.
გაკვეთილი 11
06.10.2017
თემა: როლების შესწავლა
მიზანი: დარიგებული ტექსტის ზეპირად და გამომეტყველებით წარმოთქმა.
მისაღწევი შედეგი. მოსწავლეები შესძლებენ ტექსტის ზეპირად და გამომეტყველებით წარმოთქმას.
გაკვეთილი 10
03.10.2017
თემა: როლების დასწავლა
მიზანი: დარიგებული ტექსტის ზეპირად დასწავლა და მხატრულად წარმოთქმა
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ ტექსტის ზეპირად დასწავლას და სიტყვების მხატრულად და ინტონაციურად წარმოთქმას.
გაკვეთილი 9
28.09.2017
თემა: სამაგიდო რეპეტიციები - როლების შესწავლა
მიზანი: ტექსტზე მუშაობა, გამომეტყველებით და მხატრულად წარმოთქმა, ხმის ტემბრისა და სიტყვის დაბოლავებაზე მუშაობა.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ ტექსტის კარგად წაკითხვას, ხმის ტემბრის მართვასა და სიტყვების მკაფიოდ წარმოთქმას.
გაკვეთილი 8
26.09.2017
თემა: სპეკტაკლისათვის საჭირო სიმღერების შერჩევა და ტექსტის დარიგება
მიზანი: კომპიუტერული ტექნიკის გამოყენებით სპეკტაკლისათვის საჭირო სიმღერების შერჩევა, ტექსტის დაბეჭდვა და მოსწავლებისთვის დარიგება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ ვიდეო და აუდიო მასალების გამოყენებით სპეკტაკლისათვის საჭირო სიმღერების შერჩევას და განაწილებული ტექსტის გაცნობას.
გაკვეთილი 7
21.09.2017
თემა: თოჯინების დამზადება
მიზანი: ჭრა-კერვის ელემენტების შესწავლა, საჭირო ინვენტარის გამოყენება და შესაბამისი ტექნიკის დაუფლება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ ჭრა-კერვის ელემენტების შესწავლას, საჭირო ინვენტარის და შესაბამისი ტექნიკის გამოყენებით.
გაკვეთილი 6
19.09.2017
თემა: თოჯინების დამზადება
მიზანი: ჭრა-კერვის ელემენტების შესწავლა, საჭირო ინვენტარის გამოყენება და შესაბამისი ტექნიკის დაუფლება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლეები შესძლებენ ჭრა-კერვის ელემენტების შესწავლას, საჭირო ინვენტარის და შესაბამისი ტექნიკის გამოყენებით.
გაკვეთილი 5
12.06.2017
თემა:თოჯინების ესკიზების შექმნა
მიზანი: მოსწავლეები, მასწავლებლის დახმარებით , შექმნიან თოჯინების ესკიზებს და მოემზადებიან შემდეგი ეტაპისათვის.
აქტივობა: ზღაპრის პერსონაჟების სურათების დახატვა და ესკიზების დამზადება.
სასწავლო რესურსი: ცარცი, დაფა, ფლომასტერი, ფანქარი, ფორმატის ფურცელი.
გაკვეთილის ბოლოს მიღწეული შედეგი: გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეებმა შეძლეს თოჯინების ესკიზების დახატვა. მათი პერსონაჟის ხასიათის წარმოჩენა, რამაც ხელი შეუწყო ფანტაზიის უნარის განვითარებას.
გაკვეთილი 4
09.06.2017
თემა: როლების და ფუნქციების დანაწილება
მიზანი: მოსწავლეები გაინაწილებენ როლებს და ფუნქციებს მათი ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით
აქტივობა: როლების განაწილება და ტექსტზე მუშაობა
გაკვეთილის ბოლოს მიღწეული შედეგი: მოსწავლეებმა შეძლეს მათი პერსონაჟების ხასიათის გადმოცემა და გათავისება.
გაკვეთილი 3
5.06.2017
თემა: ზღაპრის წაკითხვა და განხილვა
მიზანი: მოსწავლეები წაიკითხავენ შერჩეულ პღაპარს და მოაწყობენ მის განხილვას.
აქტივობა: აქტივობა ზღაპრის წაკითხვა და განხილვა
სასწავლო რესურსი: მოსწავლეების მიერ მოძიებული მასალა
გაკვეთილის ბოლოს მიღწეული შედეგი: მოსწავლეებმა შეძლეს საკუთარი აზრის გადმოცემა, სხვისი აზრის მოსმენა და პატივისცემა. ჩაერთვენ დიდკუსიაში, რომელმაც ხელი შეუწყო კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარებას.
გაკვეთილი 2
2.06.2017
თემა: პიესის შერჩევა. მოსწავლეები შეარჩევენ ყველასათვის მისაღებ მოკლე შინაარსის ზღაპარს
მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას სხვადასხვა ზღაპრების შესახებ და აირჩევენ მათთვის საყვარელ ერთ-ერთ ზღაპარს
აქტივობა: მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას ინტერნეტით და აირჩევენ ერთ-ერთ ზღაპარს
სასწავლო რესურსი: ინტერნეტი და სახელმძღვანელო
გაკვეთილის ბოლოს მიღწეული შედეგი: გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეები დაეუფლენ დამოუკიდებლად მუშაობის, კვლევა-ძიების და ურთიერთ თამაშრომლობის უნარ-ჩვევებს.
გაკვეთილი 1
29.05.2017
თემა: ზოგადი თეორიული ინფორმაცია თეატრის ჟანრებისა და მიმართულებების შესახებ
მიზანი: მოსწავლეები გაეცნობიან თეორიულ ინფორმაციას თეატრის ჟანრებისა და მიმართულებების შესახებ.
აქტივობა: ინფორმაციის მიწოდება თეატრის შესახებ.
სასწავლო რესურსი: სახელმძღვანელო და ინტერნეტი.
გაკვეთილის ბოლოს მიღწეული შედეგი:მოსწავლეებმა შეძლეს თეატრალური ჟანრების ერთმანეთისაგან განსხვავება და თითოეული ჟანრის მიმართულების შესწავლა. გაუღვივდათ ინტერესი თეატრის მიმართ და აქტიურად ჩაერთვნენ თეატრალურ წარმოდგენაში.