"ლაბირინთი-თანამიმდევრობა"თამაშის „Angry Birds “გმირების გამოყენებით მოსწავლეებმა შეიმუშავეს ალგორითმი, რომელიც „გრაფიკული პროგრამირება ქაღალდზე “და „ალგორითმები რეალურ ცხოვრებაში “აქტივობებიდან მიიღეს. მათ დაალაგეს ბლოკები ხაზოვანი მიმდევრობით, რათა "გაბრაზებულ ჩიტს" ემოძრავა პირდაპირ, ან მოტრიალებულიყო მარჯვნივ, ან მარცხნივ. ეს თამაში მოსწავლეებმა რეალურადაც გააცოცხლეს.
სკოლის ბიბლიოთეკაში მათ მიერ შექმნილი ლაბირინთი სადაც წინააღმდეგობები დაალაგეს და თვალახვეული ერთ-ერთ მოსწავლე, მითითებით დადიოდა ლაბირინთში.
გაკვეთილის მიმდინარეობისას მოსწავლეებმა შეძლეს: მოძრაობის ბრძანებების თანმიმდევრობის საშუალებით გადმოცემა, პროგრამაში თანმიმდევრულად შეიყვანეს გადაადგილების ბრძანებები, ალგორითმის კომპუტერის პროგრამად წარმოადგენეს, დაადგინეს, რამდენჯერ უნდა შესრულდეს ქმედება და წარმოადგინეს ის, პროგრამის ინსტრუქციებად, გაიხსენეს და გამოიყენეს „დაწყვილებული პროგრამირების“ წესები, გამოიყენეს „დაწყვილებული პროგრამირების“ პრინციპები კოლაბორაციული ამოცანების შესასრულებლად კომპიუტერის გამოყენებით, ან მის გარეშე. შემდეგ შექმნეს რამოდენიმე ალგორითმი, რათა "დაბნეულ მაშას" ლაბირინთში ეოპვნა დათვის სახლი.