გაკვეთილი მეოთხე
მხატვარი
გაკვეთილის მიმოხილვა ამ გაკვეთილში მოსწავლეებმა მხატვრის გამოყენებით ეკრანზე სურათების დახატვა შეძლეს. მოსწალეებმა შეძლეს სურათის დასასრულებლად, თანმიმდევრული ნაბიჯების გამოყენებით, პროგრამის შექმნა. მოცემული ბრძანებისათვის არგუმენტის შერჩევა, სამკუთხედების, კვადრატებისა და მართკუთხედების განმსაზღვრელ და არაგანმსაზღვრელ თვისებებს შორის განსხვავების დანახვა. სამკუთხედების, კვადრატებისა და მართკუთხედების დახატვა განმსაზღვრელი თვისებების ასახვის მიზნით, კვადრატებსა და მართკუთხედებს შორის განსხვავების ახსნა და სხვადასხვა ფორმების დახაზვისას გამოყენებული ბრძანებებით მსჯელობის გამყარება, კვადრატებისა და მართკუთხედების შედარება და მათი გარჩევა გვერდების რაოდენობისა და სიგრძის მიხედვით, ორგანზომილებიანი ფიგურების აგება (მართკუთხედები, კვადრატები, ტრაპეციები, სამკუთხედები) შედგენილი ფიგურის შესაქმნელად, როგორიცაა, მაგალითად, ორი კვადრატით მართკუთხედისა და ორი მართკუთხედით კვადრატის შექმნა, შედგენილი ფიგურებისაგან ახალი ფიგურების შექმნა. მართკუთხედის დაყოფასა და ნაწილების აღწერა ისეთი სიტყვებით, როგორიცაა ნახევარი, მეოთხედი, ერთი მეოთხედი და ა.შ. მთლიანი მართკუთხედის ორი ნახევრის, ან ოთხი მეოთხედის ნაწილების ჯამად აღწერა, იმის ახსნა, რომ მთლიანის თანაბარ ნაწილებად დაყოფა გვაძლევს უფრო პატარა ნაწილებს .