მეოთხე გაკვეთილის თემა:,,წერის სახელოსნო“
წერა წიგნიერების ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი მიმართულებაა. იგი ადამიანს აძლევს საშუალებას , საკუთარი სათქმელი, ნაფიქრი, იდეა ფურცელზე გადაიტანოს და მიიტანოს ადრესატამდე. წერის პროცესში ჩართული მოსწავლეები გაცილებით მეტი ყურადღებით კითხულობენ სხვათა ნაწერებსაც. წერა და კითხვა, ხომ ერთი პროცესის ორი ურთიერთ გადაჯაჭვული მხარეა, ამიტომ ორივე კომბინირებულად უნდა ისწავლებოდეს. სწორედ ეს გახდა გაკვეთილის დაგეგმვის მიზანიც.
გაკვეთილის დასაწყისში ისაუბრეს წერის როლზე წიგნიერებაში და გაიხსენეს ,,წერის პროცესის ხუთი ძირითადი საფეხური“. მოსწავლეები გაეცნენ სტრატეგია ,,წერის სახელოსნო“ შეარჩიეს თემა, მიზანი, ისაუბრეს როგორ დაწერონ ესე . სქემა ,,მასწავლებლისა და მოსწავლის გზამკვლევი 5- აბზაციანი თხზულების დასაწერად“ მოსწავლეებმა ეფექტურად გამოიყენეს , ნაბიჯ-ნაბიჯ გაჰყვნენ სქემას და დამოუკიდებლად, წყვილებში დაწერეს თხზულება: ,,ჩემი სოფელი თამარიანი“.
მოსწავლეებმა თავიანთი ნამუშევრები ერთმანეთს გაუზიარეს. და კიდევ ერთხელ გავუსვეს ხაზი, იმ ძირითად ჩარჩოებს რისი გათვალისწინებაც სჭირდებათ წერის პროცესში.
გაკვეთილი საინტერესოდ წარიმართა, ყველა იყო ჩართული. გამოიყენეს აქტივობის ბარათი ( ჩემი სოფელი ,,თამარიანი“. როგორ ფიქრობთ, რატომ დაერქვა მას ეს სახელი? მოიგონე და დაწერეთ რამე ამბავი). მოსწავლეებმა დაწერეს საინტერესო თხზულებები, მოიგონეს სხვადასხვა ისტორიები სოფელ თამარიანის სახელთან დაკავშირებით და გაუჩნდათ უამრავი კითხვა. ჩამოწერეს კითხვები კვლევისთვის ,,ჩემი სოფელი თამარიანი“, ასევე შესაძლო ვარიანტები თუ ვინ შეიძლება დაგვეხმაროს ამ კითხვებზე პასუხის გაცემაში და დავგეგმეთ სამომავლოდ ჩასატარებელი გაკვეთილები.